8.5.2013 - Lehdistötiedote

Rauman Onnela sulki ovensa, mutta bileet jatkuvat. Rauman Onnela järjestää bilematkoja asiakkailleen. Tänään keskiviikkona 8.5 bilebussi starttaa Poriin klo 22 Cheekin keikalle Cabarettiin!

Rauman Onnela jouduttiin lopettamaan yllättäen ja äkillisesti epäonnistuneiden vuokraneuvottelujen vuoksi. Night People Groupin ravintolatoimenjohtaja Timo Nyyssönen kommentoi: “Yritimme neuvotella viimeiseen asti vuokranantajan kanssa kohteen luovutuspäivän siirtämisestä tämän viikon loppuun, jotta olisimme pystyneet pitämään kunnon kiitosbileet raumalaisille kuluneista vuosista. Tämän asiakkaamme ja ennen kaikkia mahtava henkilökuntamme olisi ansainnut”

Valitettavasti vuokrasopimus kuitenkin lopetettiin heti alkuviikosta, joten bileet jäivät pitämättä. Rauman Onnela ei ole kuitenkaan luovuttanut ja jatkaa bilettämistä. “Vuokrasoppari katkes, mutta teemme kaikkemme jotta bileet eivät!” julistavat Rauman Onnelan työntekijät yhteen ääneen.

Rauman Onnela on päättänyt järjestää asiakkailleen bilematkoja. Ensimmäinen bilematka tehdään tänään ke 8.5 Poriin Cheekin keikalle. Bilematkat maksavat 10€ ja se sisältää kuljetuksen molempiin suuntiin, sisäänpääsyn ja jononohituksen keikalle.

Ravintolapäällikkö Tatu Mickelsson kertoo: “Vaikka Onnelan ovet ovatkin nyt Raumalla kiinni niin teemme kaikkemme jotta NPG voi edelleen tarjota elämyksiä ja kohtaamisia Raumalaisille. Ensimmäinen Onnelan bilebussi starttaa tänään kohti Porin Cabarettia, jossa on Cheek keikalla ja koska kaikki eivät varmasti tänään mahdu / pääse kyytiin niin lisää on luvassa hyvinkin pian.”